仿佛他缺不了她,她也离不了他,但其实,各有各的阳光空气和水分……纵使彼此都有情,但是都明白人生有太多的无奈,现实有太多的限制,知道没有可能,所以都理智过着自己的生活,但又舍不得放手。有时候,宁愿暧昧……

One I Love - Méav

存档灵魂:

One I love
我唯一的爱


【歌词】

 

One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚
All of my friends fell out with me
所有朋友都离我而去
Because I kept your company
那是因我只陪伴你左右
But let them say whatever they will
随他们爱咋说就咋说吧
I love my love with a free good will
我爱我的爱自由而美好

 

One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚
They tell me he's poor, they tell me he's young
他们说他很穷,他们说他很幼稚
I tell them all to hold their tongue
我让他们不要喋喋不休
If they could part the sand from the sea
即使能把沙和海水分开
They never could part my love from me
也休想分离我对他的爱


One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚
When I'm awake, I find no rest
但我醒来,我没有安宁
Until his head lies on my breast
除非他的头枕在我的胸口
When I'm asleep I'm dreaming of
即使我睡着在我的梦中也只有
My own, my dear, my one true love
我的归属,我的亲爱,我唯一的爱


One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚 
When the fire to ice will run
当烈火消融寒冰
And when the tide no longer turns
当潮汐不再起伏
And when the rocks melt with the sun
当太阳熔化岩礁
My love for you will have just begun
我对你的爱才刚刚开始


One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚
One I love, two she loves
我爱他,她也爱他
Three she's true to me
她对我也真诚


评论
热度(19)

© 美酱 | Powered by LOFTER